susaMom_ 123yenianneee Yok canım her hamilelikte farklı bile olabiliyor kızımda sütüm geliyordu ama süt gelse de normal doğuma rağmen 3. Günde geldi asıl sütüm küveze alınmıştı bağ kuramamıştık şimdi oğluma hamileyim sezeryan diyorlar plasenta previa var bakalım ne zaman gelicek sütüm ya da gelecek mi bilmiyorum bile
123yenianneee mlkunal hiç ellemedim aslında sadece flanş ölçümü bulmak için makina ile 10 saniyelik bi deneme yaptım
123yenianneee senem0987 benimde 1 göğsümden 2 damla beyaz su gibi gelmişti sonra gelmedi bende ellemedim zaten
mavi123_ 123yenianneee sen çok reels izlemişsin heralde canım. Burdaki yorumlardanda belli oluyor ki öyle bişey olamaz olsada yüzde bir belki sen doğurmadan sütün gelmesini beklemeye devam et🙋🏼♀️