Mervedenizz Kan uyuşmazlığı iğnesi 28. Haftada yapılması zorunlu mu bir iki hafta geçse bir sorun olur mu acaba doktorumla görüşemedim 29. Haftada kontrole gideceğim
aprilbaby Mervedenizz duruma göre erken yapıyorlar ama geç olması riskli olabilir öne çekme şansınız yok mu
esrskr Mervedenizz 28. Haftada yaptır canım eğer doktorun yoksa başka doktor yazar iğneyi zaten kan uyuşmazlığı olduğu sistemde kayıtlıdır her kadın doğumcu yazar
Daisyy000 Mervedenizz Benimde aynı hafta doktoruma randevu yoktu başka doktora alıp 28e girdim kan uyuşmazlığı için geldim dedim öyle yaptırdım
Mervedenizz kbrizm annenin kan grubu negatif babanın pozitif olursa kan uyuşmazlığı oluyor bu da gebelikte tehlikeli bir durum iğne yapıyorlar
Admsarzu Mervedenizz bana 7. Haftamda yapıldı kanamam olduğu için 23. Haftamda bakacaklar duruma göre 1 doz daha olacağım