Kubra_kbr Arkadaşlar 3 Kasım da doğum yaptım. Ama e-devletten başvuru yapmaya çalıştığımda eailem kısmı sürekli hata veriyor başvuru yapamıyorum. Benim gibi aynı sorunu yaşayan var mı