İlk oğlumda bende 36.5 de doğum yaptım hastanedeyken doktorlara farklı nefes aldığını söylemiştim ama inandıramadım eve geldikten 2 gün sonra sarılıktan yatış yapıldı 2 gün tam çıktık eve geldik evde nefesi durdu solunum yetmezliğinden 11 gün yoğun bakımda kaldı ilk gün nefes alamıyor dediğimde inansalardı bana belki ağırlaşmazdı her çocuk farklı oluyor tabi ikinciye hamileyim şuan 36.4 oldum bugün ödüm kopuyor erken gelecek diye doktorum ilki nasıl olduysa ikincide öyle gelmeye meyilli olur dedi ama en azından 37 olayım