Canannndvrz Kizlar normalde adetim suan 5 gun gecikti carsamba gunu beta hcg verdim 30 cikti cuma gunu tekrar verdim 78 cikti artış iyi ama surekli betami vermek lazim.bilemedim
Dinolisoo Canannndvrz evet tabi yeterli seviyeye gelene kadar takip etmen lazım. Şuan daha çok başındasın. Kimyasal dönermi gelişim varmı doktorlar görmek ister.