13 hafta ikizler 7 kilo aldım 2-3 saatte bir ana öğün yeme isteğim var çok mu kilo aldım bilmiyorum normali 15-20 gibi 16 kilo alsak iyi dedi diyetisyen önümde en az 20 hafta var o kadar az kilolar mümkün değil gibi geliyor. Diyetisyenle çalışsam mı karar veremedim uyabilir miyim sonuçta şu an bedenim ne istiyorsa ona göre gidiyorum