Symgmnr gecmis olsun ve saglikla kucagina al insallah. Benim sabit durunca degil ama donerken zorlarken bi basinc hissi oluyor hemen geciyor. Ama o agrilar normal benim onceden biraz gobegim vardi simdilik oek agri hissetmiyorum ama ilerleyen haftalarda belki olabilir. Endise etme bunlar normal diyor doktorlar .