sonbahar_2322 Bebeğimin emzini verdim kısa sürede ağzından atı Ve tükürükle birlikte az bir kan vardı çene titremesi oluyor bazen bunlar normal mi başına böyle bir şey gelen varmı
LadyX sonbahar_2322 bebeğinin ağzının içini kontrol et canım yara var mı diye aft vb. Ya da emzik çok sert gelmiş olabilir emziği değiştir
sima_ sonbahar_2322 ay hiç beklemeyin bu gibi durumlarda huysuzluğu da varsa doktoruna mutlaka götürün. Yenidoğanlarda beklenmez bir sorun olduğunda çok çok geçmiş olsun.
kurkmantosuzmadonna sonbahar_2322 oyy dişleri varsa belki ondandır diyecektim de . Hiçbir fikrim yok. Pazartesi bir doktora göster olmadı.
sonbahar_2322 Cinarsaitinannesi Yok canım yara neden oldunu anlamaya çalışıyorum son 3.4 gündür bebeğim de ağlama var bide bu çıktı şimdi
Cinarsaitinannesi sonbahar_2322 o zaman en iyisi bi çocuk doktoruna götürün canım emziğin de resmini çekseydin doktora gösterirsin görünürde bir yara yoksa ağzında falan bilemiyorum
sonbahar_2322 LadyX Emzi yumuşak canım Kontrol ettim ama bişey yoktu tükürükle birlikte geldi emzin üzerinde gördüm canım Son 3.4 gündür baya huysuz
LadyX sonbahar_2322 çok erken mi diş çıkaracak acaba? Ateşi var mı? Bence yarın da huysuz olursa kesin götür doktora
sonbahar_2322 sima_ Teşekkür ederim canım Cuma günü götürdüm susmadi sürekli ağlıyor Pazartesi tkr götürcem
sonbahar_2322 Cinarsaitinannesi Ağzından bişey yok emzin fotoğraf çektim ztn Pazartesi götürcem inşallah bişey yoktur canım