Beequeen Hanımlar selamlar, yakın zamanda oğlum 6 aylık olacak. Şu an mama olarak Aptamil kullanıyoruz. 2 numaraya Hipp ile geçmek istiyorum. Birkaç gün karıştırarak mı vermem lazım, herhangi bir sindirim sorunu yaşar mıyım?
mlsmrtgl Beequeen bir kaç defa karıştırarak verirseniz tadı konusunda sorun yaşamaz ama sindirim sorununu yaşarak göreceksiniz. Umarım bir sorun olmaz.
Beequeen mlsmrtgl Teşekkür ederim 🌸 Markalar farklı ya o yüzden bir tereddüt ettim karıştırma konusunda