Dinolisoo Ayy çok geçmiş olsun,bir daha hiç öyle bi şey yaşamayın inşallah.
Ben de bari robotu çalıştırıp evi sileyim en azından temizlik yaptım diye kendimi kandırırım dedim saolsun eşim salonda uyuyakalmış,destek olamadığı gibi bir de oyyy😭
Geçenlerde ocağın demirlerini bulaşık makinasına at demiştim,bir ay geçti baktım atmış ama ocağı silmemiş acaba bilerek mi böyle yapıyor😂
Benden çok uzanıyor ve yatıyor keşke onlar hamile olsaydı bari biz evin işlerini tam yapardık😂