Ben daha 12+1 im şimdiden iştahım çok açık sık sık acıkıyorum. Şimdiden böyleysem sonra ne yapacağım😅 neyse bebeğim sağlıklı olsun da ne yapayım kilo da verilir bir şekilde ama yine de dikkat etmem gerek kolaylık açısından. Hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🙏🏻❤️