heyecann2 merhaba ben gebe değilim ama doktor takibindeyim mesela geçenlerde benden beta istedi doktorum reglime iki gün kala, ben de belirtim yok dedim doktor belirti olmayadabilir yine de kan ver dedi. Yani bazı kadınlarda olabiliyomuş böyle hiçbir belirti olmadan gebe olduğunu öğrenen de çok. Umarım siz de öylesinizdir 🥰