Bende 2 Ağustos’ta kahverengi lekelenme ile doktora gittim 7 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim sonrasında kürtaj için gel dediler o güne kadar evde düşük yaptım ağlaya ağlaya ağrı çekerek benden gitmesini bekledim ilk heyecanımdı çok zor bir şey Allahım kimseye yaşatmasın. Aralık ayında şikayetim olmamasına rağmen diş tedavisine başlayacağım gebelikte veya emzirme sürecinde sıkıntı yaşamak istemiyorum dolgu kanal tedavisi gibi işlerim var onlar bitsin adet gördükten sonrada tekrardan deneyeceğiz düşük sonrası 4 kere adet olmuş olacağım inşallah bu kez hayırla sağlıkla kolaylıkla kavuşuruz bebeğimize .. Kızlarım dişteki çürükler bile düşüğe neden oluyormuş gebelik şuan yoksa sizde önce o işlerini halledin doktorum bana bu çok önemli bi konu çoğu kişi önemsemiyor demişti ❤️