Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 17mm olmuş yumurtam pazartesi iğneyi vur 20 mm olur dedi. Bana biraz erken gibi geldi ya sizce? Bide iğnenin tam 36. Saatini değerlendirmek mantıklı mı ? Yani iğne vurduğum akşamdan ilişkiye başlasam olmaz mı ? Ben böyle denedim şöyle denedim diyenlerin yorumunu bekliyorum.