Merhaba sabah doktorum yumurtanın uzunluğunu 25 kısa tarafını ise 22 ölçtü ortalamasına 23 mm dedi . Boyunu 23 kabul etti yani . Bu ölçüm doğru mu sizce . Fazla büyümüş bu ay tutmayabilir yine de çatlama iğnesini ol değerlendir dedi. Ve aşılama dene bence dedi beni ilk defa muayene ettiği halde kendisi tüp bebek uzmanı zayten . İki saat sonra içime bir kuşku düştü başka bir doktora gittim aynı yumurtayı gösterdi ve çatlamış dedi etrafında sıvı var ve yumurtan büzüşmüş dedi . 2 saatte çatlayabilir mi. Çatlamış diyen doktor çok mantıklı açıkladı çatladığına emin oldum ama diğer doktorun ölçümü neydi sizce . Acaba ilk doktor çatlamış folikülü ölçtüğü için mi büyük çıktı ?