winnie_the_pooh Napıcaz biz bebiş doğunca 😅 bebek ilk emdiği an ucunu çıkarabiliyor mu acaba veya ya çıkaramazsa ? Bi de sonradan çıktığı için daha çok acır gibi geliyor
eylulcydm winnie_the_pooh benim de ucu yoktu slikon uç aldım onunla da çekemedi sinirlendi. Sağmayı denedim o sırada taşınma sürecim vardı pek sağamadım sonra sütüm kesilmiş. 2 hafta anca içebildi kuzum
irem_zengn winnie_the_pooh gebelik okuluna gittim ve orada bebeğin meme ucundan değil de göğsümün kahverengi olan kısmını komple ağız içine alarak emmesi gerektiğini öğrendim sadece ucundan alırsa göğüsümüz yara olurmuş
2prensesannesiiii winnie_the_pooh eme eme kendileri çıkarıyorlar ben göğüs ucuda almıştım işe yarıyordu sonra zaten güçlendiklerinde hemen kapıyorlar🥰
yorgunannis winnie_the_pooh emmesi için göğüs ucunun olması şart değil kahverengi kısmı emmesi gerek. Zaten birçok göğüs yarası yanlış emzirmekten oluyor😊