seraap admin allah askina su terbiyesiz kadinin profilini sil burda kac hamile var kimsenin piskolojisini bozmaya hakki yok utanmadan insanlara hala yorum yapip nasil düsürebilirim diyo !!!!!! @adm
haklisinesracim Hamilelik depresyonu yasiyor olabilir bi psikologa gitse iyi olur aslinda. Pek çok kisi belli aya kadar kabullenemiyormus sevemiyormus. Insallah psikolojik biseydir uzuldum ya
seraap Srfn11 post acmis 16 haftalik hamile cocugu istemiyomus maddi durumu da yokmus bizlere nasil düsürebilirim diye soruyo
mrsssblt seraap Iphone x kullanıp maddi durumum yok diyen bir insan,burada ego tatmin ediyor belli ki ya da cidden psikolojik sorunları var..
Symgmnr Postu kaldırmış sanırım göremedim. Allah ıslah etsin ne bileyim anne olmak isteyip olamayan onca kadın varken