ayya28102025 2 aylık hamileyim sağlık ocağında idrarıma baktılar keton çıktı kadın doğum doktoruma daha gitmedim gidince sorucam bebek için zararı olcak bişey mi açlık şekerim de düşmüş sağlık ocağındaki doktor uzun süre aç kalıyorsun sık ye dedi