kizmazzz yaklaşık 3 kerelik bi tecrübem var🙈 ilk kimyasalda öğrendikten 1 hafta sonra çok kasık ağrım oldu ve kanamam başladı. Diğerlerinde hiç ağrım olmadan direkt kanamam basladı. Yani test yapmasam anlamazdım bile adetim 5-6 gün gecikti zannederdim. Beta takibi yapıyordum artıs olmadı.. Şimdi 5+5 haftalık hamileyim keseyi gördük, kalp atısı için bekliyoruz. İnsallah bu sefer sağlıklı ilerleyecek dualarım bu yönde. Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah🙏🏻