Minnikkbebii Lansinoh ve mustela krem kullanıyorum bi nebze iyi geliyor ama cidden çok yara oldular ve bebeğim emerken kanıyor resmen çok canım yanıyor var mı öneriniz ne zaman geçer bunlar😔
Bnenebiy53 Minnikkbebii tahin yağını çok iyi diyorlar bende senin gibi yara oldu hep daha doğum yapmadım ama doğuma az kaldı deneyecem bende kalayım şimdilik burda belki banada yardımcı olan olur bi fikri olan olur
Bussam Minnikkbebii kızım yogunbakımda yattı 3 ay makine ile sağım yaptım ilk zamanlar resmen ucundan bir parça koptu gümüş kapak ve lansinoh krem aldık ⅔ . Sağımda acı gitti kesinlikle öneririm
Bussam Minnikkbebii ilk başta banada öyle geldi ama e bebekte 2 kalite vardı ben ucuz olanı almıştım güzeldi şimdi yine kullanacağım 4 sene oldu
mine18 Minnikkbebii gümüş kapak yazmaya gelmiştim. Dene mutlaka çekeceğin acı ilerde bu zamanları kötü hatırlamana sebep olur. Canından kıymetli değil nelere para gitmiyor ki diye düşün ❤️ inşallah işe yarar