Hcrmgn Fundayim bende sizin gibiyim reglimi bekliyorum aşılama için rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah gönüllerimize göre versin 🤲🏻
Fundayim Ayseee34 bugün regl oldum salı günü Dr giderim. Ne diyecek ona göre bakicam. Daha önce yaptırmadım
Ayseee34 Fundayim Hcrmgn Bende adetin 2. Günü gittim ilaç başlandı yarın yani adetin 6. Günü kontrole çağırdılar
Fundayim Hcrmgn belki öncesinde çatlatma iğnesi uygular bilemiyorum. Bu ay ovulasyonla takip ettim yumurtlama çatlama hepsi oldu ama yine olmadı. Yaş 35 zaman kaybetmek istemiyorum.
Hcrmgn Fundayim hayırlısı ile olur inşallah 🤲🏻 benim bir kızım var 4 yaşında 2 yıldır deniyoruz ikinci çocuk için ama olmuyor ovilasyon çok denedik şimdi aşılamayı bekliyoruz hayırlısı inşallah 🤗
Fundayim Hcrmgn ne güzel bir evlat sahibi olmuşsunuz. Benim bir yıl olmadı çok zorlandım stres neden olmuyo derken pes ettim niraktim dusunmeyi saldım sonra o ay hamile kaldım 16 haftalıkken kaybettim . Şimdi 9 ay geçti yine olmuyo ve yine zorluyorum. Bazen bırakmak gerekiyo ama yapamıyorum.Allah’ım hayırlısını versin.
Hcrmgn Fundayim hel kulun imtihanı farklı oluyor kaybınız çok büyük yaşamayan bilemez elbette rabbimin dediği olur vardır bir bildiği inşallah tez zamanda gönlünüzden geçen ömrünüze nasip olur 🤲🏻
Ayseee34 rahime6 evet öyle maalesef testler için hün al git gel derken uzuyor inşallah rahim filminiz iyi çıkar benim bir tüpte sıkıntı varmış elimizde bir tane kaldı 🤷♀️
Fundayim Ben vazgeçtim kızlar, kontrole bile gitmiycem. Bu ay sağlıklı beslenip bebek dusuncesini birakicam. Bir ay kendimi toplamam lazım zamana birakcam bı süre
Ayseee34 edayyyy Benim bir tüp sıkıntılı o yüzden biraz tedirginim ilk aşılama olucak benim daha çok baştayım adetin 2. Günü ayın 21 i gonal-f 37.5 ile başladım yarın ilk kontrole gidicem biraz ağrı yapıyor iğne sonrası kasıklarda karında o kadar. İnsanın kendi kendine iğne yapması berbat bir şey
cigdem_mehmet Kasım 17 aşılama oldum progestron her gece kullanıyorum nasip artık bekliyorum Allah hepimize nasip etsin