Bende 21. Haftada perinatologa gittiğimde 2cm kanama alanı oluştuğunu söyledi. Hemen aynı gün kendi doktoruma gittim muayene oldum, kanama alanının küçülüp sonra da tekrar plasenta tarafından emileceğini söyledi. Herhangi bir ilaç vs vermedi. Korkmayın olur mu bebeğiniz sağlıklıysa kanama alanının içinde demir oluyormuş bu da emiliyormuş umarım öyle bir durumdur. Geçmiş olsun 🙏