Kızlar kızım 5 cm kısa gidiyor hep doğarkwnde 45 cm doğmıştu şuan 7 aylık ve boyu 62 cm henüz 6 9 ay alıyorum çocuk içinde kayboluyor 3-6 alsam sizce nasıl olur kışlık alışverişi yapıcam herkes 6-9 ay aş diyor ama kızım aşırı minyon ufak yani ben aldıkalrım üstünde güzel dursun istiyorum zaten 3-6 ay bile tam takır sıkmıyo oda bol kalıyor biraz.kilosu 7kg