İnanılmaz midem yanıyor ve sabaha kadar uyuyamıyorum. Süt, soda, bal, gaviskon içiyorum ama hiç bir şekilde mide yanmam geçmiyor. Ve iştahım çok açık değil mide bulantım var hafif. Bu durumu yaşayan var mı? Bebeğin gelişimini etkilemesinden korkuyorum.