ilknur3131 Kızlar 2 gün adetim gecikti ve dün test yaptım silik çizgi çıktı henüz kan testi vermedim ama regl olcak gibi kasklarım karnım belim ağrıyor sizce nedir bu durum
Allysworld ilknur3131 gebelik olabilir hayatım, test markası ne? Güvenilirse sorun yok kan ver mutlaka😍
Burcukmsgl ilknur3131 Ben 5 gün gecikme 3 silik testle gittim kan verdim beta da 309 çıktı hafta arası bir doktora gitmeyi düşünüyorum. Benim de Bel ağrısı ve hafif kasık ağrısı var
ilknur3131 Allysworld verdim canım pazar günü kan 90.7 çıktı Salı günü tekrar verdim 157.9 çıktı normal değer değil mi?
ervasumery ilknur3131 hayırlı olsun darısı başımıza ben iki gündür erken gebelik testi yapıyorum negatif ar+ımed yaptım ikitane silik çıktı