Ecrin_47 bebek3429 merhaba biz daha bir şey başlamadık 😀1 aralıkta dooplere gideceğiz o zaman net sonuç alacağız inşallah o zaman başarım hazırlıklara ☺️
kaplanseren bebek3429 23+3 üm ben de. Kızımın beşiği yatağı banyosu anakucağı puseti kıyafetleri tamam biberonumsu şeyleri kaldı Allahın izniyle 🙏
Maviice Selamlar kızlar 💜 detaylı ultrasona gidebildiniz mi ? Ben henüz gidemedim 21 haftanın sonundayım. Doktorum değişiyor mecburen o yüzden uzadı süreç:( siz gidebildiniz mi merak ettim☺️
kaplanseren Maviice 24e kadar yolu var, ben 21+1 de gitmiştim. Çok güzel bir duygu bebeğinizi renkli olarak görebiliyorsunuz yüzünü ağzını burnunu. İnşallah organ gelişimi vs her şeyi sağlıklıdır 🙏
iremc7 bebek3429 Merhaba bende 22.haftamdayım pazartesi detaylı ultrasona gidicem çok heyecanlıyım inşallah güzel haberler alırım ve yüzünü görmeyi çok istiyorum bakalım gösterecek mi oğluşum 😍🩵
katlav bebek3429 24+2 yim ben de kıyafet alış verişi ve büyük parçalar bitti. Ama geriye ne kaldı derseniz karışık şeyler hiç birini düzene sokamadım. Artık alırken kafam karışıyor 😔😔😔
Fuunndaaa bebek3429 23+1 olduk şükür daha hiç birşey almadım bir iki kıyafet dışında nasipse Ocak ayında alışverişe başlayacağım kızlarım için🌸