kedisis Bebeğim kanalda, kanalda olan bebek hemen doğuyor mu? Doktor sorun yok dedi ama tecrübeli anneler yazabilir mi. 38. Hafta sezsryanım var aşırı vajina ağrım var.
Be1234 kedisis 35 de aynı sıkıntı bende yaşadım enfeksiyon da cıktı idrarda bir gece hastanede kaldım ne yürüye biliyorum nede uyuya biliyorum aşırı derecede baskı var vajınada 38 de dogum olacaktı 37 de alacak doktorum çarşamba günü doğumum var
kedisis egeansea Benim hep aşağıdaydı ama kanalla aşağoda olması aynı değil dedi doktor tamamen vajinam da şuan insallah gelmez :(
egeansea kedisis Kanalda direk benim. Nefes darlığımın azalmasıyla farketmiştim. Doğum için yeterli değil dediler ama
egeansea kedisis sadece magnezyum verdi. Bir de sancı kesici verdiler hastanede ama magnezyum filan almıyorum ben. Sıcak su bir tek iyi geliyor
Papatyaaam1 kedisis vajına ağrısından kastınız çatı bolgesı mı ağrıyor benım de 1 haftadır ınanılmaz oralarımda ağrım var yuruyemıyorum çok fazla Bırde plates yapınca azalıyor yada yürüyüş yapınca azalıyor ama uzun süre oturup hareketsiz kaldığımda orası yıne çok ağrıyor açtı bölgem acaba kanaldamı benımkide bende 37+3 um bugün
kedisis smyrgkc Bilmiyorum canım ama benim bebek hamileliğin başından beri baş aşağıudı bugün kontrolde doktorum kanala girmiş dedi bakalım 3 hafta bekler insallah, kanala girmesi doğum olacak demek değilmiş sanırım
kedisis Papatyaaam1 Tam vajinamın üstüne hissediyorum. Ve orada hareket ediyor elleri falan bacak aram ağrıyor doktora bacak aram ağrıyor dedim. Bebek baya aşağıda kanalda dedi