Cok gecmis olsun bende 13+3 haftalik hamileyim ve tip 1 diabet hastasiyim, zaten sekerlerim cok yuksek seyrediyodu tip 1 oldugum icin gebelikte insulin ihtiyaci dahada arttigi icin ac kalarak zor dusuruyorum cok zor Allah hepimizin yardimcisi olsun
Sekeriniz nasil ilerliyor