edannnnur bir ay önce falan Levotiron verdi aslında endokrin doktoru bir de usg istedi eğer usg de normal olursa ilacı keseriz demişti usg de temiz çıkınca ben de tekrar sonuç göstermeye gidemedim ama levotironu kullanmaya devam ediyordum. Sadece düzenli kullanamadım ondan düşmemiş olabilir mi acaba