birdilektut15 Kızlar merhaba 34+3 haftalığım 34+0 da doktor kontrolüm vardı rahim ağzım 29 mm e düşmüş çocuk dönmüş hafifte açılman var sanki dedi doktor takip et kendini dedi bende 4 gündür bulantı 2 3 gündürde büyük tuvalet hissi var hiç geçmeyen yaşayan var mı
Sizdenbirii1 birdilektut15 bennn bennn 34hqftalıkken 28mm ölçtü rahim uzunluğunubu ama benım sancım var ben hissediyorum nst de cıkıyo sürekli bi ıkınma isteği büyük tuvaletim varmış gibi hissediyorum bide 3 gündür kusuyorum resmen ilk qylardaji gibi ama açılmam yok o yüzden doktor 37vkadar tutmak istiyor içerde
Daisyy000 birdilektut15 Aynı haftadayız öyle bir durum yaşamadım.Tuvalet hissi doğum yakın demek diye duymuştum ama korkutmakta istemem,bence takip altında olmanızda fayda var.O his geçmezse yerinizde olsam hastaneye giderdim yatış verilir belki
birdilektut15 edannnnur canım hiç geçmeyen büyük tuvalet hissim var öyle sancım felan yok ama bi korktum
birdilektut15 Sizdenbirii1 canım bende senin gibiyim inşallah 37 ye kadar durur bebeklerimiz ben çok korkuyorum 34+0 da 2600 gram dedi bebeğime ama çok küçük yinede bide gebelik şekerm de var
birdilektut15 Sizdenbirii1 canım merhaba benim 34 haftalıkken 29 mm demişti doktor şimdi de sanki çocuğu yukarda hissediyorum gibi sence rahim ağzım uzamış olabilir mi öyle bi ihtimal var mı bu haftalarda
birdilektut15 Daisyy000 doktorumda telefonda öyle söyledi canım gel açıklığına bi baksınlar nstne de baksınlar ona göre yatış veririm belki dedi
birdilektut15 Daisyy000 inşallah yoktur canım sancıda açılmada 37 ye kadar dursak bari gebelik şekermde var
birdilektut15 Sizdenbirii1 ben şimdi gidicem hastaneye açıklığıma bakıcaklar nst ye bakıcaklar inşallah hayırlısıyla bir kaç hafta daha durur
birdilektut15 Sizdenbirii1 ibenimde ilk hamileliğim anlayamıyorum sancım var mı yok mu adet ağrısı gibi bazen bi giriyo bazen kasılmam oluyo