winnie_the_pooh Gece uykumdan uyandım karnım birden taş gibi kaskatı oldu. Daha öncedende oluyordu. Magnezyum verdi doktor. Sizce erken doğum riski taşır mı bu durum?
anneoluyorummm103 winnie_the_pooh bende de 25te başladı 29.haftada bebek çok aşağı inmişti kasılmalardan ama sonra yatarak düzeldi bu seferde yan dönmüş. Sende mümkün oldukça çok ayakta sabit durma uzan ayağının altınada yastık koy bana doktorum öyle demişti
Dgkfj5 winnie_the_pooh benim de oluyor bebek götünü basını çıkarıyordu elinizle biraz okşayınca benim geçiyordu kendini çekiyordu
winnie_the_pooh beautymom o haftalarda başladı benimde sonra magnezyum içince geçmişti din gece yine olunca bi korktum da 😅 ama normal bu haftalarda galiba