34+5 ım ara ara sertleşme ve bugun batma cımdıkleme hıssı oldu ılkı normldı ozelde oldu ve hastane yakındı 1 kucuk valız 1 bebek cantası vardı
Bu 2.
Bende hersy hazır sadece canta degıl bu aralar onuda hazır etsem dıyorum ıcımden bı hıs 40 ı beklemez gıbı gelıyo ama buyuk tek valız yapsam dıye düşünüyorum kucuk valız ve brbek cantası sankı zor olacak sehır hastanesinde doguracam ozelde de degıl uzak gıt gel zor olur kıs gunu kalın battanıyede olcak zor olur dıye düşündüm 2 canta
Sız ne dusunuyosunuz?