Hamile kalma tarihim ile son regl tarihim uyuşmamakta. Normalde hamile kalma tarihim 19 Ekim iken 33 günlük oluyor ultrasonda 5+5 haftalıktık ve kese gözüküyor embriyo yok dediler haftaya gel bebeğe ve kalp atışına bakalım dediler.
Korkmalı mıyım ? Sizlere de aynısı oldu mu ?
Boş gebeliktir diye çok korkuyorum