mlskryg bu konuda şaka gibi bi dönem yaşıyorum 4.5 yaşında bi kızım var ondan sonra korunma zamanında yani adet azlığı yaşadım diye doktora gittim biri basit kist var dedi biri pcos görüntüsü var dedi biri yumurta rezervin iyi yumurtaların tembel dedi dediler de dediler sonra başkası kim sana söylüyor bunları benim yumurtalarımdan daha iyi çalışıyo yumurtaların dedi korunmayı bıraktım ilk ay hamile kaldım hemde haşhimato hastasıyım şimdi gittiğim doktorumda yok hiçbişeyin diyor velhasıl kısadan söyleyeceğim şey troid bile gebe kalmaya engel değil mi ama biz onu varsaydığımız sürece evet troidim var onun varlığını kabul ettiğim anda yok oluyo hayatımda yani takmıyorum çocuğum olmaz gibi düşüncelere kapılmıyorum sende kapılma yumurtların tembel olsada çalışıyo bi şekilde öyle düşün ve olumlamaları çek haayatına 🌸 inşaallah hayırlısıyla gebesindir sağlıcakla alırsın kucağına🌸