Kızlar bu sürekli olan enfeksiyon belası sanırım böbreklerime vurdu yaklaşık iki haftadır sağ böbreğimde hissettiriyordu. Dün ateşim 40.9 a yükseldi donuyorum sanıyordum eşim duşa soktu ateşim düzeldi sonra tekrar yükseldi. Sonra bi şekilde düşürdük. Üşüttüğümü zannediyordum ama bir baktım ki sağ böbreğimdeki ağrı sol böbreğime geçmiş sabaha kadar nefes aldıkça battı. Gece yarısı ateşim 38.8 e yükseldi sonra sabaha karşı düştü. Şuan sadece derin nefes alınca böbreğim batıyor ateşim de iyi. Genel olarak iyi hissediyorum akşama yine aynısı olur mu eşim de nöbette akşam gelmeyecek. Ne yapmalıyım daha önce başına gelen var mı bebeğime zarar verir mi ?