Sabah 10dan sonra işte lavaboya gittim kanamam oldu (öncesinde arka bölgemden kan geliyordu hatta 4 5i geçti ben yine arkadan diye düşündüm) kabız olsam da olmasamda kanamam olurdu yani makat catlagı vs demişlerdi peceteyle sildim pıhtılı kan geldi emin olmak için bekledim tekrar pecete ile sildim yine önden yine pıhtılı telaş yaptım eşimi aradım gidelim dedik klinige direkt zaten hazırlandım gittik açılmam çok az bebegin kalp atısı duyuldu nts ye baglandım vajinal muayene edildi sancım yok takip edelim dedi radyolojiden doktor gelecek tekrar gidicez basına gelen var mı kanama oldugundan beri haraketleri hissetmiyorum korkuyorum