erdenbusra ilerleyen haftalarda bakılıyor. Vajinaya elle bakılıyor. Son haftalara doğru normal doğum düşünüyorsan bakıyorlar. Ben sezeryan olacağım ama erken doğum ihtimalim var. O yüzden doğum başlamış mı diye bakıyorlar gittiğimde. 2 cm açıklığım var mesela. İlerlemiş mi diye bakıyorlar. Sürekli bakmak tetikliyor. Gerekli olunca bakılması daha uygun
Vajinal ultrason ama gerekli birşey.