Bernaa37 Kızlar merhaba doğumdan sonra Bn ped kullanmıştım ama cok kanama olmuştu kıyafetim bıle gecmiştı İlk bebegım oldugu ıcın bilmiyordum smdı ıkkncı bebegıme hamileyim acaba ne almalıyım bı sefer
anneoluyorummm103 Bernaa37 depend diyor çoğu kişi hasta bezi diyende var ben depend aldım ama daha doğum yapmadım
Merve_3300 Bernaa37 deppend ismi sanırım onu.kullandim ama sezeryan olduğu icin mecbur pede geçtim. Normalde deppend kullanabilirisn
Bezelye1 Bernaa37 depend kurtarıcı ve aşırı rahat ondan alabilirsin sızıntı falan da yapmıyor depend bitene kadar onu kullandım sonra normal pede geçtim ben ama sizin kanamanız nasılsın bilmiyorum gece pediyle falan atlatırsınız belki çoksa da
Strongirl_ Bernaa37 bende 2 normal doğumda depent kullandım başka hicbirsey ihtiyacim olmadı.. ne aktı ne koktu tabiri caizse. Normal külot gibi giyiyorsunuz zaten belden kayma da olmuyor dışardan belli de olmuyor. 2 aya sezeryan doğum yapicam yine depent alicam
maviportakal_ Bernaa37 depend kesinlikle çok rahat ettim hem de sezaryen olduğum için dikiş yerimi de sıkmadı taşma falan da yaşamadım