Ftmaaaaaaa merhaba gebelık başlarında ve hala da devam edıyor acı ve yağlı yedıgım an ıshal oluyorum maalesef karın ağrısı vs oluyor dedıgınız gıbı sancı yapıyor benım yaptığım doğal seylerı soyleyeyım su kaybı olduğu ıcın maden suyu ,patates haşlama,etli pirinç pilavı ,ev yapımı yoğurt,kefir,bol su bır de gebelerin kullanabılecegı probıyotık tozlar oluyor ben doktora sorup kullanabılır mıyım demiştim kullanabılırın demıştı ama tabı doktora sormakta fayda var gecmıs olsun