agilkaya merhaba. 2 ay önce aynı şeyi yaşadım. Adetimi beklemeden, kaç test yaptığımı hatırlamıyorum, hepsi böyle silikti. Acile gittim. Beta-hcg 18 çıktı. Olma ihtimalin var dedi ama maalesef günüm gelince adet oldum. Döllenme olmuş fakat tutunamamış. Çoğu kadın bunu yaşar, farketmez demişti doktor. Ben çok pişman olmuştum adetimden önce test yaptığım için. Çok ağladım. Biraz daha bekleyin. 😞 umarım sizinki tutunur ve adet olmazsınız. Benim son adetim o oldu. 😇 şuan 6 haftalığız. 🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin.