beyzasmom Hanımlar kese şekli değişik olunca erkek düzgün yuvarlak gibi olursa kız oluyormuş. Ne düşünüyorsunuz doğru mudur
cyj beyzasmom benim kese şekli tam bir fasulyeydi, fakat cinsiyet kız:) Alakası yok yani. 2 arkadaşım da daha tutmadı bu teori
aysegulk07 beyzasmom yani ilk kese görüntümden 18. Haftaya kadar hep fasulye şeklindeydi şu an hala öyle ve erkek bebişim
beyzasmom Daisyy000 benimde şuan kese fasulye şeklinde ama daha 10 haftalığım çok merak ediyorum gerçekten
yslmn beyzasmom ay evet erkeğe benzetti ya şu an heyecanlandım erkeğe yöneldim ya gidince kız derse diyorum 😂😂