htc5858 DuruDefne_mommy evet canım bizde çok istiyorduk 11 yıl bekledik prensesimizi 🥰🤲 çok şükür Rabbim nasip etti 🩷
htc5858 Senacanblt_ ayy hemde nasıl ya. Çok bekledim valla onu hepsinde hayırlısını diledim ama kız olsun istemiştim hep nasip bunaymış 🤲🩷
hilal858_ htc5858 3.gebelik bizimde son 88 gün kaldı 😊 9 sene aradan sonra tekrar başa dönüyorum herşeyi Unuttum gibi geliyor bebek bakmakta 😂 Vajinal doğum olucak inşallah
irmairma hilal858_ benim de 88 bakalım ne zaman gelecek bende vajinal istiyorum 😌 bebeğim karar verecek tabi
Nuriay htc5858 benimde son 99 25+6 mı sizdede sağlıkla doğsunlar heyecanlıyım baya bişeyler almaya başladınız mı?
htc5858 Nuriay günlerimiz aynı ne güzel 🥰 sağlıkla doğar lar inşlh. Ben daha bişey almadım birde bu kız hiç bişeyim yok sıfırdan alıcam bakalım Aralık ortası gibi almaya başlıcam inşlh
Nuriay htc5858 99 yazıyo ama normal doğumu hesaplıyo mesela ben hep doğurunca henuz 15 20 gün kalmış oluyo 😁 sezeryan doğum diye bende erkek bebek 3 cü nasipse aslında biraz body falan var ama eksiği çok var yine alınıcaklar liste yapıcam inşəə Əllah
htc5858 Nuriay evet bende 99 ama daha erken olur gibi diğer 3 doğumda erken olmuştu, ama tabi Allah bilir sağlıkla doğar lar inşlh 🤲❤️