daisy__ Denizj aynen öyle biberona lafım yok ama benim kız yoğun bakım yatışı oldu doğduğunda daha sonra beni emmedi mecbur sağıp biberonla veriyordum avent de ne oldu bilmiyorum birden bire kabul etmedi en son çareyi onda buldum
Denizj daisy__ Emiyo olsa bile şart bence canım ya.adım atamıyorum yalnız başıma. Avent bizde de öyle oldu çok ilginç asla anlayamadım. Comotomonun akış nasıl ?
daisy__ Denizj biberon hariçi ayrıyeten uçları satılıyor gülüm yenidoğan 3 6 6 üstü bide gazlı bebeklere özel ben şuan sadece Biberonu değiştirmek yerine uçlarını deşiştiriyorum
Denizj daisy__ aynen varmış attım fava hiç indirime gireceğini sanmıyorum ama birazcık takip edeyim yine de 🫠
Denizj Bumah inşallah ya. Rahat ederim diye aldığım hiç bir şeyi kullanamadım emzik tutmuyosun bari sling de dur kızım yok anacım ben beceremiyorum ya da kızım anasından 1 sn ayrı durmak istemiyor😆😆
Bumah Denizj ben ilk wee baby kaucuk olanini verdim az az aldi yuzune buyuk geliyodu sonra aventin aldim ondan tiksindi migdesi bulandi atti sekerli suyla hallettik simdi cuk cuk cekiyo gece iyi oldu benim icin uykuya gecisleri falan daha kolay oldu disarda ozellikle emzirdikten sonra agzina takiyorum oturdugumdan konustugumdan anliyorum
mavikalpvemavikalp Denizj yavaş yavaş eme eme tutturdum Birden ağzına tepince öğürüyodu tabi Yavaş yavaş verdim
Denizj Bumah eğer bi emzik tutarsa hayat kalitem artacak benimde eminim. Gençleştim resmen bu kadar mı farkeder jdjdjdjd
aybalasmom Denizj bana da linç tayfa gelebilir ksjdkd ben daha hastanede verdim emziği. Sürekli vermiyordum tabi emip uyuyordu atıyordu ağzından. Emzik büyük kolaylık. Philips avent hem de damaklı emzik emiyor. Ayırt etmiyor şükür
Denizj aybalasmom valla çok iyi yapmışsın meme reddi olur diye korktum ben hastanede vermedim 3 gün sonra bibsi denedim alıyodu aman meme reddi olmasın biraz daha bekleyeyim dedim sonuç pişmanlık
aybalasmom Denizj ilk başta tabi emziği istedi bi süre vermedim, bu sefer beni emzik yaptı emmiyor ağzında bekletiyordu. Bizde de meme reddi var ama emzikten değil, inşallah biz de aşarız onu
aybalasmom Denizj bu arada bibs damak yapısını bozuyor diye biliyorum. Damaklı emzik ya da Philips daha iyi gibi.
Denizj aybalasmom ben 4.5 yaşıma kadar kauçuk emzik emdim damak yapım normal şansa bala olmuş olabilir tabi 😆
mom_51 Benim kızlarımda en pahalı markaları aldım tutmadı ama bakkal emziğini tutmuşlardı. Bide büyük kızım damaklı ikizlerimse küvezde hemşireler eldiven verdikleri için kiraz emzik tutmuştu. Bide kiraz emzik dene belki tutar
Denizj mom_51 yok anacım aldım kiraz uçlu emzikte we baby yok kusturuyo kendini. Fiyatı zerre umurumda değil yoksa