aynsrc kesisiz oldu benim doğumum bir kaç dikişim vardı onlarda kendiliğinden düştü güzel esnediği için doktor istersen kesi atabilirim biraz daha hızlı ilerler dedi ama ben yırtığım olmayacaksa gerek yok yorgun değilim dedim medikalpark gizem başbaya gittim bütün takiplerimi o yaptı sakin pozitif birisi doğumda da hep iletişim halindeydik benim ilk suyum geldiği için sancım açıklığım olmadan gitmek zorunda kaldım sabah gittim aksama oldu doğumum çok aşırı müdahale etmedi açıkcası çok güzel bi doğum geçirdim sakin ve huzurluydu tabi herkesin gebeliği doğum süreci farklı ama ben öncesinde bütün endişe ettiğim şeyleri de sordum sabırla cevapladı