mer1901 Selam kızlar şuan 8+4 haftalık hamileyim kıyafetlerim şuan bana oluyor ama jean pantolonlar biraz karından sıkmaya başladı ve gitmek istemiyorum artık. Hamile kıyafetleri giymek için çok mu erken siz nasıl yapıyorsunuz?
lotusflowers Yani hamile kıyafeti için erken onların göbekleride çok büyük olur. Banada kot falan olmuyodu eşofman tayt vs giyiyorum 19 haftalık oldum hala böyle idare ediyorum göbeğin altında giyiyorum
mer1901 dilaradoyan öyle tabi ama hamile kıyafetleri de erken gibi geliyor karnım da belli olmuyor zaten.