Kizlar benim 3. Gebeligim
Ilk ve ikinci gebeligim 2021 ve 22 de oldu bu surecte 4 doz tetenoz olmustum. 1 doz kalmisti o zaman bana 5 doz vuruldugunda omur boyu tetenoza gerek yok demislerdi. Bunu bu gebeligimde sordum doktor en son asinin uzerinden 3 sene gecmis dedi vuralim yine dedi ve bogmacali olandan grcen ay vuruldum boylece 5 doz vurulmus oldum toplamda. Ama bu hafta 2. Doz icin cagiriyorlar. 6 doz olmus olacagim emin degilim bilen yazabilir mi ne yapmaliyim