Kızlar merhaba çok stresliyim tecrübesi olanlar yada başında geçenler bakabilir mi
Ben 18+4 haftalık hamileyim kan testinde crp 14 çıktı idrarda da enfeksiyon var dediler doktorum 1 tane monurol saşe ve Zimaks antibiyotik verdi
Henüz bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlamadığım için korkuyorum enfeksiyon düşük vs yaratabiliyormuş çok endişeleniyorum 🥺