Dilaaayy15 35+2 e 10a 3 tansiyon normal mi 3 bana küçük geldi normalden yüksek tansiyondan dolayı oskapar iğne kullanıyorum alfametle hiç bir şey anlamadım bh tansiyondan😂🥴