Kızlar 33 haftalık hamileyim bebeğimin baş ve karın çevresi 3 hafta önden gidiyor ve geçenlerde tansiyon yüksekliğinden acile gittim acildeki doktor bebeğin önden gitmesi sıkıntı kilolu olması iyi değil dedi çevremdekiler de önden gitmesi çok iyi işte geriden gelmesin önemli olan o diyor şuan da daha önden gidiyor gebelik şekerim de var bu kötü bir şey mi ?