mihrican11 inşallah herşey gönlünce olur canım benim 10. Haftada ancak kese oluştu doktor tüpte kalmış inmez kürtaj dedi 2 günde bir doktor değiştirdim en son gittiğim doktor beta yükselmen güzel gidiyor bekleyelim dedi 10. Hafatda vajinal muayene ile kese gözüktü 11-12 haftada kalp atışı duyuldu bir aksilik kanama sancı tarZı bir durum yoksa bekle canım birde halk arasında kız cocugu geç canlanır derler ne kadar doğru bilmiyorum ilk kız olmuştu 2. Hamileyim 6 haftada kalp atışı duyduk buda erkek